Klachtenregeling

Mocht u onverhoopt klachten hebben over ons onderwijs of mocht er sprake zijn van een conflict met een leerkracht, dan kunt u – als de klacht naar uw mening niet naar tevredenheid door de desbetreffende leerkracht is verholpen – zich wenden tot de directie. Voor klachten over de directie kunt u zich vervoegen bij het bestuur. Ook kan bij blijvende ontevredenheid de MR worden ingeschakeld. Is de klacht na herhaalde pogingen nog niet opgelost, kunt u naar de daarvoor aangestelde vertrouwenspersoon. Die vertrouwenspersoon wijst de weg hoe verder te handelen.

Klachten kunnen gaan over bijvoorbeeld begeleiding van leerlingen, toepassing van strafmaatregelen, beoordeling van leerlingen, de inrichting van de schoolorganisatie, seksuele intimidatie, discriminerend gedrag, agressie, geweld en pesten. Bij gevallen van seksuele intimidatie kunt u ook terecht bij de vertrouwensinspecteur. Het bestuur heeft ook een vertrouwenspersoon.

Van de behandeling van een klacht wordt altijd een verslag gemaakt dat door de betrokken partijen moet worden ondertekend. Voor adresgegevens verwijzen we u naar de schoolgids.


Facebook

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException
Code: 190
Subcode: 460
Please refer to our Error Message Reference.