Ons onderwijs

Hieronder laten we zien hoe we op de Anne Frankschool invulling geven aan ons onderwijsaanbod.

Talentontwikkeling

Op onze school willen we ieder kind helpen om zijn of haar talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Op deze pagina vind je hoe we dat doen!

Talentontwikkeling

Wereldoriëntatie

Wereldoriëntatie is een belangrijk onderdeel van ons onderwijs, omdat we willen dat onze leerlingen zich bewust worden van de wereld om hen heen en van hun eigen rol daarin. Lees op deze pagina meer over hoe wij hier aandacht aan besteden.

Wereldoriëntatie

Een veilige plek

De basisschool moet voor ieder kind een veilige plek zijn waar hij of zij zich goed kan ontwikkelen. Lees hier hoe we daar op de Anne Frankschool voor zorgen.

Een veilige plek

Passend onderwijs

Passend onderwijs betekent dat we rekening houden met de verschillende behoeften en mogelijkheden van ieder kind, zodat we kunnen inspelen op de individuele behoeften van elk kind. Op deze pagina kunt u lezen hoe wij passend onderwijs organiseren en welke stappen we nemen om ervoor te zorgen dat ieder kind de ondersteuning krijgt die hij of zij nodig heeft.

Passend onderwijs