Onze school

Welkom op de Anne Frankschool

Onze school

Sinds 1969 draagt onze school de naam Anne Frankschool. We dragen deze naam met trots, omdat Anne Frank ook stond voor zelfstandigheid, opkomen voor mensen in verdrukking en menselijke waardigheid. Deze waarden spelen nog steeds een belangrijke rol in ons onderwijs.

Missie en visie

Ons motto is: "Ik zie jou". Op deze pagina lees hoe je we hier invulling aan geven, waar we voor gaan en waar we voor staan.

Missie en visie

Ons team

Maak kennis met het team van de Anne Frankschool. Ons gedreven team zet zich elke dag weer in voor onze leerlingen.

Ons team

Schooltijden en vakanties

Op deze pagina vind je onze schooltijden en wanneer de schoolvakanties dit jaar plaatsvinden.

Schooltijden en vakanties

Schoolgids

Download hier onze schoolgids en vind alle belangrijke informatie over het schooljaar 2023-2024.

Schoolgids

Scholengroep Holland

De Anne Frankschool is één van de dertien openbare scholen van Scholengroep Holland. Lees hier meer over waar onze scholengroep voor staat.

Scholengroep Holland

Kijkje in onze school

Neem een kijkje tussen de foto's van de Anne Frankschool en ontdek wat onze school te bieden heeft!

Kijkje in onze school

Onderdeel worden van ons team?

Onze leerkrachten zijn gedreven en betrokken. Ze stimuleren de zelfstandigheid, zelfredzaamheid, saamhorigheid en creativiteit van de leerlingen. Wil jij deel uitmaken van ons enthousiaste team?

Onderdeel worden van ons team?