Buitenschoolse opvang

Op het gebied van buitenschoolse opvang werkt de Anne Frankschool samen met Gro-Up. Kinderen van 4 tot 13 jaar kunnen hier met elkaar spelen, ontdekken, leren en groeien. Je moet niks, je kan veel. Vóór school en na school.

Samen met ouders, school en buurt

De buitenschoolse opvang van gro-up is een veilige en gezonde omgeving. We zorgen ervoor dat kinderen het hier fijn vinden. We willen ze ook al spelend uitdagen om hun vaardigheden te verbeteren en zich sociaal te ontwikkelen. Dat doen we samen met ouders, school en buurt.

Voorschoolse opvang

De kinderen kunnen bij Gro-up voor school de dag beginnen met even iets voor zichzelf doen, zoals even lezen, een spelletje doen of een potje voetballen.

Voorschoolse opvang:
    ma, di, do: 07:30 tot 08:30

Na schooltijd

Sport, spel, muziek, koken, lezen, techniek

Buitenschoolse opvang is vrije tijd. We maken er met elkaar wel een leuke en uitdagende tijd van. De dag is gebaseerd op een vast ritme. Dat geeft houvast. Verder stemmen we de activiteiten af op de leeftijd en wensen van de kinderen. Wat wil je, wat kun je? Sport, spel, muziek, koken, lezen, techniek, creatief zijn? Even helemaal niks? Ook prima! In de vakanties hebben de BSO’s een speciaal vakantieprogramma.

Naschoolse opvang:
    ma, di, do, vr: 14.30 tot 18.30

Opvang tijdens vakanties

Ook tijdens de vakanties kan je kind terecht bij Gro-up.

Tijdens schoolvakanties zijn wij geopend van 07.30uur tot 18.30uur. Tijdens studiedagen zijn wij geopend van 08.30uur tot 18.30uur.