Communicatie met ouders

Parro

Op de Anne Frankschool maken we gebruik van het programma Parro. Via Parro kan gemakkelijk en veilig contact worden gelegd tussen ouders en school. Zo kunnen ouders en leerkrachten berichten sturen, foto’s en filmpjes plaatsen en afspraken inplannen. Zo gebruiken wij Parro om de ouders op de hoogte houden over ons onderwijs en kunnen ouders hun kind via Parro ziekmelden.

Log in bij Parro

Basispoort Thuis

Ook maken wij gebruik van het platform Basispoort. Dit is een samenwerkingsverband van verschillende uitgeverijen en schoolleveranciers, met als doel om lesmateriaal van verschillende uitgeverijen online beschikbaar te stellen. Met Basispoort Thuis geven wij onze leerlingen en hun ouders/verzorgers de mogelijkheid om ook thuis met lesmateriaal te oefenen. Zo kun je gemakkelijk via onze site thuis inloggen en aan de slag gaan met lesmateriaal en huiswerk.

Log in bij Basispoort Thuis